Dobry Rapier 50PR
Broń jednoręczna Obrażenia: 11 - 15 Cechy: Trafienie +15 Wymagania: POZIOM: 15, ZWINNOŚĆ: 12
Przyjacielski Rapier 100PR
Broń jednoręczna Obrażenia: 7 - 10 Cechy: Trafienie +10, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 % Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA:
Dobry Miecz dwuręczny 300PR
Broń dwuręczna Obrażenia: 45 - 60 Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +20 % Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 30, ZWINNOŚĆ: 18
Pałka Zdobywcy 100PR
Broń jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Nóż Władzy 150PR
Broń jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +5 Wymagania: POZIOM: 10
Lekki Nóż 150PR
Broń jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 5
ekka Koszulka 80PR
Zbroja Obrona: 1 Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona -1 Wymagania: POZIOM: 4
Okrutny Miecz 70PR
Broń jednoręczna Obrażenia: 14 - 17 Cechy: Trafienie +6, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 13
Okrutny Nóż 50PR
Broń jednoręczna Obrażenia: 10 - 11 Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 5
Okrutny Sztylet 50PR
Broń jednoręczna Obrażenia: 12 - 13 Cechy: Trafienie +8, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 5
Dobry Łom 100PR
Broń dwuręczna Obrażenia: 30 - 53 Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +14 % Wymagania: POZIOM: 16
Dobra Elegancka Kominiarka 100PR
Hełm Obrona: 0 Cechy: WPŁYWY +3, obrona -2 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 3, WYGLĄD: 18
Prosze o kontakt na forum, ale najlepiej prosto do mnie przez wiadomosć prywatną. POZDROO
|