Konohagakure Strona Klanu
Jounin
Chciałbym sie dowiedziec jak to jest z tymi statystykami.
Na początek zapytam czy jezeli korzystam z broni planej ma to sens inwestować w SIŁĘ, czy moze w jaakaś inną statystykę. Z tego co wyczytałem 1/3 wiedz dodaje obrażenia dla broni palnej, czy to sie sprawdza w praktyce.
Aha i czy jakie staty wpływają na znajfowane przedmioty, mianowicie na to czy otryzmam lepszy przedmiot trenujac jakąś cechę?????
Offline
Niestety zadna możliwa do podniesienia za PR'y. Jakość dropu zwiększa szczęście.
A co do obrażeń są to obrażenia odczuwalne. Przy minimum 6 atakach na turę te +5-6 obrażeń od każdego ataku przeradza się w jakieś dodatkowe 30 obrażeń na turę
Ogólnie przy palnej główną cechą jest spost (trafianie), ale przydaje się też zwinka (uniki przed białymi, wyższa kolejka w walce (pierwszy atak w każdej rundzie ma zwiększone obrażenia)), odporność (wyższa obrona), int (przydaje się w wymaganiach niektórych broni) i wiedza (tak jak int + dodaje obrażenia ) No i oczywiście wpływy (HP w ataku i szansa na udaną zasadzkę) i charyzma (HP w defie). W gruncie rzeczy nie ma co rozwijać tylko wylądu,chociaż przydaje się do niektórych itemków ;P
"I have spread my dreams under your feet,
Tread softly because you tread on my dreams."
Offline
Jounin
Wiec wygląda na to ze najlepiej jest wszytsko mieć na równo
Hokage napisał:
A co do obrażeń są to obrażenia odczuwalne. Przy minimum 6 atakach na turę te +5-6 obrażeń od każdego ataku przeradza się w jakieś dodatkowe 30 obrażeń na turę
Mógłbyś bardziej sprecyzować to wyrażenie, sorki dziś po nadgodzinach ;-P
Ostatnio edytowany przez CarnageLink (2007-07-31 15:44:19)
Offline